Strona głównaFaq

FAQ

Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt?

Należy skorzystać z wyszukiwarki w prawym, górnym rogu sklepu oraz wpisać nazwę poszukiwanej rzeczy bądź w zakładce "Nasze produkty".

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

W przypadku problemów z logowaniem należy ponownie wpisać poprawny login (adres e-mail) lub hasło do konta sklepu. Jeśli kolejne próby logowania okażą się nieskuteczne należy kliknąć w link „Straciłeś hasło?” dostępny na stronie logowania i postępować zgodnie z instrukcjami. W razie dalszych trudności z logowaniem prosimy o kontakt.

Jakie są możliwe płatności za zamówienie?

Należność za zamówiony towar oraz koszty przesyłki można uiścić kartą lub szybkim przelewem z większości polskich banków za pomocą systemu płatności PayU, PayPal, zwykłym przelewem bankowym lub płacąc gotówką przy odbiorze przesyłki (dopłata 12 zł).

Jak sprawdzić aktualny status realizacji mojego zamówienia?

Wszystkie informacje dotyczące swoich zamówień znajdziesz w zakładce „Moje konto”.

Czy mogę otrzymać rachunek na firmę razem z przesyłką?

Wydanie rachunku na firmę jest możliwe, pod warunkiem podania danych firmy w trakcie składania zamówienia, najlepiej w polu "Uwagi do zamówienia".

Jaki jest sposób i koszt dostawy?

Dostawa zamówionych towarów odbywa się przesyłką kurierską.

Cennik dostaw:

  • 12 zł (przy zamówieniu o wartości do 150,00 PLN);
  • 0 zł (przy zamówieniu większym lub równym niż 150,00 PLN);
  • dopłata za płatność gotówką przy odbiorze przesyłki: 12zł.

Istnieje również możliwość wysłania towaru za granicę. Do krajów Unii Europejskiej koszt przesyłki wynosi 60,00 zł), a do pozostałych krajów koszty przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt).

Jak szybko jest realizowana wysyłka towaru?

Standardowo wysyłka towaru zostanie zrealizowana w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty Klienta. W sytuacjach wyjątkowych może się to przedłużyć do 7 dni roboczych. O przedłużeniu czasu realizacji zamówienia będziemy informować jak najszybciej.

Czy istnieje możliwość wysyłki towaru za granicę?

Tak, istnieje taka możliwość. Do krajów Unii Europejskiej wysyłamy towar kurierem, a koszt przesyłki wynosi 60,00 zł). Do pozostałych krajów koszty przesyłki ustalane są indywidualnie (w tym celu prosimy o kontakt).

Co zrobić w sytuacji, gdy Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu?

Jeżeli zdarzy się sytuacja, w której przesyłka nie zostanie odebrana, Kurier skontaktuje się telefonicznie z adresatem przesyłki celem umówienia godziny i adresu pod jaki przesyłka ma zostać dostarczona. W przypadku dalszej nieobecności Klienta przesyłka zostanie przekazana do oddziału firmy kurierskiej, w związku z czym przesyłkę należy odebrać osobiście. Więcej informacji na temat statusu przesyłki można uzyskać na stronie firmy kurierskiej, która dostarczała przesyłkę.

Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

Jeżeli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości Klienta, a opakowanie sugeruje uszkodzenie towaru, bądź zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem Klient zobowiązany jest odmówić odbioru przesyłki, spisać protokół w obecności Kuriera oraz poinformować nas o tym fakcie telefonicznie bądź mailowo. Dołożymy wszelkich starań, aby wysłanie nowego towaru, bądź zwrot wpłaconej należności odbyły się jak najszybciej.

Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę, ale nie został sporządzony protokół szkody?

Reklamacja towaru uszkodzonego podczas transportu wiąże się z pewnymi utrudnieniami, jednakże istnieje możliwość jej realizacji. Jeżeli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszej weryfikacji i oceny czy produkt został uszkodzony, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską poprzez ich stronę oraz zgłosić chęć sporządzenia protokołu szkody. W obecności Kuriera należy dokładnie wypełnić dokument oraz sprawdzić, czy jest on zgodny ze stanem faktycznym. Uprzejmie prosimy o przekazanie paczki w stanie nienaruszonym (w którym został odebrany od kuriera za pierwszym razem). Wypełniony i podpisany protokół należy odesłać na nasz adres razem z reklamowanym towarem.

Jak zamówić etui szyte na wymiar?

W zależności od tego na jakie urządzenie ma być to etui, należy wybrać odpowiedni produkt (Etui Otulfilcem na telefon, Etui Otulfilcem na czytnik książek elektronicznych, Etui Otulfilcem z klapą na tabletEtui Otulfilcem na tabletEtui Otulfilcem na laptop 10-13", Etui na laptop 14-17") dokonać zakupu, a w trakcie zamówienia napisać markę i model urządzenia.

Co jeśli chcę zamówić etui, którego nie macie Państwo w ofercie?

W takim przypadku z chęcią podejmiemy wyzwanie, prosimy jedynie o kontakt z wyszczególnieniem wymagań. Wtedy określimy wszystkie warunki zamówienia.

Jak mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

Prosimy o skontaktowanie się z nami oraz odesłanie towaru w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia.

Jak zgłosić reklamację zakupionego towaru?

Prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo lub telefonicznie.

1 komentarz

Trackbacks and pingbacks

  1. OtulFilcem – stylowe i świetnie wykonane etui na nasze mobilne urządzenia | Blog galaktyczny.pl
    [...] macie jeszcze jakieś wątpliwości, FAQ dostępne na stronie producenta je na pewno rozwieje. Jednym słowem – [...]